You are here!!


Yhden minuutin vatsalihasjumppa — joka auttaa myös rauhoittumaan

Kun elämä on kiireistä ja täynnä vaatimuksia, haasteista selviytyminen vaatii sisäistä rauhaa. Säännöllinen liikunta voi auttaa oikean mielialan saavuttamisessa, mutta se voi myös viedä paljon aikaa. Tämä yhden minuutin harjoitus auttaa kiinteyttämään vatsalihaksia, rauhoittumaan ja keskittymään päivän koitoksiin päättäväisesti.

Arjen haasteista selviytyminen vaatii sekä fyysistä että henkistä vahvuutta. Säännöllinen liikunta esimerkiksi kuntosalilla on tietenkin paras tapa lisätä vahvuutta ja saavuttaa tavoitteet. Mutta joskus aikaa ei yksinkertaisesti ole, joten tehokas ja nopea jumppa on paikallaan. Tämä yhden minuutin harjoitus on tehokas tapa harjoittaa kaikkia tärkeimpiä lihasryhmiä ja kiinteyttää vatsalihaksia. ”Lankku” on suosittu pilates- ja joogaharjoitus, ja se on erinomainen tapa harjoittaa koko kehoa erittäin lyhyessä ajassa. Jos sinulla on vain minuutti ylimääräistä aikaa, tämä on ehkä yksi parhaista tavoista sen käyttämiseen.

Näin teet lankun

Asetu aluksi konttausasentoon. Ojenna jalat suoraksi taaksesi niin, että ne ovat lähellä toisiaan. Aseta kyynärvarret lattialle niin, että kyynärpäät ovat suoraan hartioiden alapuolella. Kun tukeudut kyynärvarsiin, voit joko pitää kämmenet lattiaa vasten suorana, tai pitää käsillä kiinni toisistaan pään alapuolella. Pidä pää ja selkäranka suorassa linjassa ja jännitä vatsalihaksia. Pysy tässä asennossa minuutin ajan. Tämä harjoitus vaikuttaa koko kehoon, vahvistaa lihaksia ja antaa ryhtiä.

SAATAT PITÄÄ MYÖS
Terveelliset elämäntavat